Купуючи офіційний автомобіль Toyota, Ви автоматично отримує професійну підтримку та допомогу в дорозі не тільки у технічних питаннях, але й у нестандартних ситуаціях.
Звертаємо Вашу увагу на те, що програма "Toyota Assistancе" унікальна у своєму класі і що в межах цієї програми надається повний спектр послуг із підтримки автомобіля в дорозі.
Програма допомоги в дорозі "Toyota Assistance" впроваджена в офіційній дилерській мережі ПІІ «Тойота-Україна» 2005 року та передбачає цілодобову інформаційну підтримку та професійну допомогу в дорозі. "Toyota Assistance" унікальна тому, що включає в себе чимало безкоштовних для клієнтів послуг та діє в 35 країнах Європи.
Обслуговування за програмою Toyota Assistance здійснюється протягом 3 років з дня придбання автомобіля Toyota (початку дії гарантії).
Протягом усього гарантійного терміну програма Toyota Assistance забезпечить власникам автомобілів марки Toyota спокій та впевненість як під час поїздок на власному автомобілі по території України, так і під час автомобільних подорожей у будь-яку з країн Європи.
Автомобілі, що обслуговуються за програмою Toyota Assistance:
всі нові автомобілі марки Toyota, які були придбані в офіційних дилерів Toyota в Україні, за винятком:
- автомобілів Dyna, Coaster або їх модифікацій;
- автомобілів, які були переобладнані без дозволу виробника (машини швидкої допомоги, катафалки тощо);
- обслуговування таксі та шкільних автомобілів обмежується швидкою допомогою та буксируванням.
Зміна власника
Можливість користуватися послугами за програмою Toyota Assistance автоматично надається кожному наступному власникові автомобіля до закінчення трирічного терміну гарантії автомобіля.
Для того, щоб упевнитися в тому, що новий власник автомобіля отримав доступ до цих послуг, рекомендуємо якомога швидше після придбання автомобіля надати у розпорядження служби Toyota Assistance всі дані щодо новопридбаного автомобіля та його нового власника.
Запит необхідно надіслати за адресою:
ПІІ «Тойота-Україна»
проспект Московський, будинок 24-Б
м. Київ
04655
Винятки
Обслуговування за програмою Toyota Assistance не може бути здійснено в разі:
- участі у будь-яких заходах, пов’язаних з автомобільними перегонами і подібними випробуваннями;
- навмисного порушення законів, які діють у місцевості, якою подорожує власник автомобіля;
- подій, викликаних війною, революцією, масовими заворушеннями, страйками, терористичними актами, радіоактивним
- забрудненням будь-якого походження, землетрусами, атмосферними явищами або будь-якими іншими форс-мажорними обставинами;
- організації власником автомобіля або будь-якою іншою стороною надання послуг, зазначених у цих загальних умовах, без попереднього отримання згоди з боку Toyota Assistance;
а також:
- не передбачено надання допомоги у разі пошкодження вантажу або втрати прибутку через проблемами з автомобілем, які унеможливлюють його використання;
- послуги надаються за умови, якщо це можливо у конкретній місцевості, особливо це стосується проживання у готелі та прокату автомобіля;
Toyota Assistance не несе відповідальності за збитки, які можуть бути викликані використанням наданих послуг або рекомендацій.
Відшкодування витрат
У разі виникнення витрат через проблеми з автомобілем, які унеможливлюють його використання і на які власник автомобіля отримав згоду від програми Toyota Assistance, слід вислати рахунок-фактуру, що відображає зазнані витрати, за адресою:
Гарант-АСІСТАНС
проспект Перемоги, 57, офіс 513
м. Київ
03113
- Механічна поломка
- Закінчилося паливо
- Розрядився акумулятор
- Спустило колесо
- Втрата ключів або замикання їх в автомобілі
Випадок | Недалеко від дому | +50 км від будинку | За кордоном |
---|---|---|---|
Швидка допомога | + | + | + |
Буксирування | + | + | + |
Готель | - | + | + |
Заміна автомобіля | - | + | + |
Продовження подорожі | - | + | + |
Доставка деталей | - | - | + |
Надання водія | - | - | + |
Повернення відремонтованого автомобіля | - | + | + |
Рекомендації та поради | + | + | + |
Повернення автомобіля дилеру компанії Toyota | + | + | + |