Світова прем’єра абсолютно нового Toyota C-HR
Випуск оригінального Toyota C-HR став знаковою подією як для Toyota, так і для європейського сегмента C-SUV. Це радикальне доповнення на висококонкурентному ринку, що вражає контрастним дизайном кросовера та захопливими різкими рисами, більше притаманними сучасним спортивним купе.
Успіх Toyota C-HR як інноваційної моделі допоміг змінити сприйняття Toyota в Європі, додавши бренду емоційності. Покупці відреагували рішуче: більше половини опитуваних назвали стиль автомобіля однією з основних причин купівлі. Toyota C-HR став найпродаванішою моделлю бренда в регіоні.
Абсолютно новий Toyota C-HR наступного покоління піднімає планку якості і статусу. Автомобіль має авангардний дизайн, підтримує передові технології та низку електрифікованих гібридних силових агрегатів зі збільшеною потужністю, кращою керованістю й розширеними можливостями повністю електричного водіння. Toyota C-HR є підтвердженням турботи Toyota про європейських споживачів. Нова модель була задумана в Європі для європейських клієнтів, а також виготовляється лише у Європі, включно зі збіркою високовольтних акумуляторних блоків.
Вражаючий дизайн Toyota C-HR відповідає стилю моделі-прототипу, представленої наприкінці 2022 року. Виразний екстер’єр привертає увагу, адже автомобіль має вигляд концепт-кара.
Своїми купеподібними лініями оригінальний Toyota C-HR зламав стереотипи щодо дизайну кросоверів. У новій моделі з профілем «суперкупе» вони ще чіткіші та виразніші. Дизайн фронтальної частини є новим обличчям кросоверів Toyota, а також повністю електричної моделі bZ4X і нового Prius. Тема взаємопов’язаних форм простежується у ромбовидних лініях уздовж бічної частини автомобіля, підкреслюючи нові ручки, які зливаються з поверхнею дверцят і вперше представлені у Toyota, що вирізняє автомобіль на дорозі.
Динамічний компактний вигляд посилено короткими звисами і великими дисками — до 20 дюймів у діаметрі. Також буде доступне нове двоколірне забарвлення, де контрастний чорний дах поширюється до заднього бампера та задньої частини автомобіля на три чверті. Під час розробки зусилля були зосереджені на створенні цілісного вигляду із щільнішими лініями та ідеальною інтеграцією таких елементів, як камери, радари, омивачі для фар, сконструйовані згідно з підходом «схованих технологій».
Команди дизайнерів і розробників Toyota у сфері аеродинаміки тісно співпрацювали, щоб забезпечити аеродинамічну ефективність екстер’єру та створити приголомшливі візуальні лінії. Це дозволило оптимізувати повітряний потік навколо автомобіля у деталях, зокрема завдяки точному профілю переднього бампера і формі заднього спойлера на даху.
Оригінальний Toyota C-HR зробив великий стрибок вперед у сенсорному відчутті якості матеріалів; нова модель іде далі завдяки ще більш преміальному та вишуканому інтер’єру. Усі елементи управління зосереджені у зоні водія. Розташування горизонтальної панелі приладів нагадує за дизайном крило і створює відчуття, ніби салон огортає пасажирів, що водночас поліпшує комфорт перебування в автомобілі.
Toyota створила зручну, інтуїтивно зрозумілу та персоналізовану систему для користувачів, що виходить за межі їхніх очікувань і визначає цінність, яку вони надають підключеній екосистемі автомобіля. Клієнти можуть застосовувати додатки на смартфоні, сенсорний екран чи голосові команди для управління. Таким чином, виробник забезпечує інтуїтивний та персоналізований користувацький досвід, що передбачає потреби споживача.
Автомобіль «вітається», коли водій наближається до нього. Так, вмикаються яскраві світлові прилади і підсвічування нового світлового напису Toyota C-HR на кришці багажного відділення. Автоматично застосовуються бажані налаштування водія щодо положення сидіння, цифровї панелі приладів, проєкційного дисплея та мультимедійного екрана.
Toyota C-HR оснащений новою 12,3-дюймовою повністю цифровою панеллю приладів (залежно від комплектації). Тут чіткіша графіка, а інформація структурована та її легко зчитувати. Дисплей можна налаштувати, вибираючи контент відповідно до вподобань. Є три попередньо встановлені схеми, які можна персоналізувати за допомогою перемикачів на кермі. Якість і простота застосування поліпшуються завдяки послідовному використанню кольорів та шрифтів для панелі приладів і екрана мультимедійного дисплея.
Фонова іллюмінація інтер’єра Toyota C-HR пропонує широкий діапазон кольорів на вибір — до 64 тонів. Завдяки їм можна налаштовувати внутрішнє пряме й непряме освітлення для створення атмосфери у салоні — холодного або теплого відтінку чи відтворення часу доби. Також підтримується програма, що передбачає зміну 24 відтінків синхронно зі зміною годин — від яскравих ранкових тонів до заспокійливих вечірніх. Схема освітлення також допоможе підвищити безпеку: звукові та візуальні сигнали системи допомоги безпечному виходу з автомобіля (Safe Exit Assist) посилюватимуться внутрішнім освітленням. Воно змінюватиметься на червоне, щоб попередити про відчинення дверцят, коли є ризик зіткнення із транспортним засобом або велосипедистом, які наближаються ззаду. Toyota C-HR є першою моделлю Toyota, в якій реалізовані розширені функції внутрішнього освітлення.
Абсолютно новий Toyota C-HR буде доступний із (залежно від комплектації) 8- або 12,3-дюймовим сенсорним екраном, і бездротовим підключенням до смартфона через Apple CarPlay або Android Auto.
Покращена безпека і допомога водієві
Усі версії абсолютно нового Toyota C-HR оснащено комплексом систем активної безпеки і допомоги водієві Toyota Safety Sense останнього покоління. Їхній діапазон і функціональність були розширені, щоб забезпечити ще кращий захист від типових ризиків аварій та зменшити навантаження на водія.
Ключові розробки включають систему придушення прискорення (Acceleration Suppression), що сповільнює будь-яке раптове застосування педалі газу, коли є ризик зіткнення з автомобілем попереду. Нова система проактивної допомоги у водінні (Proactive Driving Assist (PDA) працює на низьких швидкостях, забезпечуючи плавне уповільнення, коли водій відпускає педаль газу під час наближення до повільнішого транспортного засобу або входу в поворот. Система допомоги у
кермуванні (Steering Assist) розпізнає повороти попереду і здійснює необхідні налаштування, щоб забезпечити їхнє плавне проходження.
Власники також можуть обрати пакет безпеки для автомобіля, що включає такі функції, як допомога у зміні смуги руху (Lane Change Assist) із системою попередження про поперечний рух попереду (Front Cross Traffic Alert); камера монітора водія (Driver Monitor Camera), яка поліпшує продуктивність EDSS; система автоматичного дальнього світла (Automatic High-Beam System) з керуванням камерою для налаштування розподілу світла; автономне керування для слідування за автомобілем попереду в міських заторах (де дозволено місцевими правилами).
Підтримка сталого розвитку та скорочення викидів вуглецю
Toyota вжила значних заходів для скорочення викидів вуглецю і ширшого використання перероблених матеріалів для підтримки сталого розвитку та концепції економіки замкнутого циклу.
Порівняно з моделлю попереднього покоління, у новому автомобілі вдвічі більше переробленого пластику, який використовується у понад 100 різних елементах. Наприклад, це нова тканина для оббивки сидінь, виготовлена з перероблених ПЕТ-пляшок.
Бампери зроблено з нового полімерного матеріалу, попередньо забарвленого у пресформі. Очікується, що ця інноваційна технологія дозволить запобігти викидам сотен тонн CO2. Інші заходи включають застосування нового автоматизованого процесу фарбування з використанням фарб на водній основі, а також використання нового матеріалу нетвариного походження як альтернативи шкірі для оздоблення керма.
Повністю новий Toyota C-HR буде представлений із трьома електрифікованими силовими агрегатами — лінійкою, яка демонструє перевірений мультитехнологічний шлях Toyota до вуглецевої нейтральності. Toyota вважає, що необхідно розширювати пропозицію, аби надати клієнтам можливість обрати доступні та практичні транспортні засоби, які вже сьогодні прискорять темпи скорочення викидів CO2 і допоможуть забезпечити успішний перехід до мобільності з нульовими викидами.
Пропозиція включає гібридні версії з 1,8-літровим та 2-літровим двигунами а також 2-літровий гібрид з можливістю підзарядки від електромережі. 2-літрова гібридна версія також буде доступною із інтелектуальним повним приводом (AWD-i).
У нових моделях використовується найновіша гібридна технологія Toyota п'ятого покоління. Вона забезпечує найкращий у своєму класі баланс підвищеної потужності та низького рівня викидів, що відповідає потребам і пріоритетам клієнтів. Цього результату було досягнуто завдяки комплексній модернізації ключових компонентів гібридної системи для зменшення розміру та маси, включно з новими коробкою передач і блоком управління потужністю, а також потужнішою високовольтною батареєю.
1,8-літровий гібридний силовий агрегат, також представлений у новому сімействі Corolla, орієнтований на екологічність. Попри це він має значно більшу потужність, ніж поточний 1,8-літровий гібридний Toyota C-HR. Модель із 2,0-літровим силовим агрегатом ще потужніша, і її продуктивність сприяє отриманню надзвичайних вражень від керування безкомпромісно ефективним гібридом.
Toyota C-HR з 2-літровим силовим агрегатом та можливістю підзарядки від електромережі є найкращою у своєму класі системою. Вона має подвійну ДНК: у ній поєдналися легкість повсякденного кермування, якою вирізняються електромобілі, та висока ефективність гібридної системи для далеких поїздок. Система робить водіння у місті менш стресовим завдяки можливостям електромобіля з конкурентоспроможним запасом ходу, а також функції Regeneration Boost, що має три операційні рівні. Крім того, система автоматично обирає режим водіння для оптимізації енергоефективності, розпізнаючи найкращі можливості для підзаряджання під час руху маршрутом за допомогою навігаційної системи автомобіля. Завдяки новій функції геозонування плагін-гібрид Toyota C-HR автоматично перемикається на режим електромобіля, коли входить до зони низьких викидів (LEZ). Таким чином оптимізується використання батареї протягом усієї поїздки (за умови використання навігаційної системи та достатнього заряду акумулятора).
Система повного приводу AWD-i, доступна для моделі з 2-літровим гібридним двигуном, забезпечує додаткову тягу та стійкість під час рушання з місця, проходження поворотів або руху слизькою поверхнею. Це відбувається завдяки додатковому компактному електродвигуну з високим крутним моментом на задній осі автомобіля. Система може працювати в широкому діапазоні швидкостей автомобіля та за різних дорожніх умов.
Адаптивне водіння зі швидким відгуком
Кожен аспект динамічних характеристик Toyota C-HR було ретельно проаналізовано, аби внести вдосконалення, які відповідають репутації моделі як високоманевреної та легкої у кермуванні. Нові силові агрегати були налаштовані для досягнення оптимальних характеристик прискорення та керованості, з більш прямою залежністю між використанням дросельної заслінки і реакцією автомобіля, що підвищує впевненість водія та задоволення від водіння. Підвіска, гальма і кермо також були перероблені та налаштовані для досягнення ідеального балансу між стійкістю автомобіля, комфортністю їзди та відгуком на дії водія.
Під час розробки Toyota C-HR був випробуваний командою досвідчених водіїв Toyota як на трасі в європейському випробувальному центрі компанії, так і на всіх типах європейських доріг і за різних погодних умов, аби забезпечити найкращий динамічний баланс.
Прем'єрні версії Toyota C-HR
Новий Toyota C-HR буде представлений двома спеціальними версіями Premiere Edition, які демонструють найвищий рівень оснащення та стилю.
Модифікація GR SPORT Premiere Edition вирізняється елементами, що відповідають її назві. Це візерунок G-mesh на радіаторній решітці, 20-дюймові легкосплавні диски нового дизайну, емблема GR, орнамент Liquid Black на центральній консолі, спортивні передні сидіння із тисненим логотипом GR на підголовниках. GR SPORT Premiere Edition доступна у фірмовому відтінку Precious Silver у новому двоколірному поєднанні з контрастним чорним оздобленням, що простягається від даху до задньої частини автомобіля (інші колірні варіанти теж будуть доступними). Обладнання включає проєкційний дисплей та преміальну аудіосистему JBL.
Версія High Premiere Edition має фірмовий двоколірний екстер'єр Sulphur (інші відтінки теж будуть доступні). Салон оснащений перфорованими шкіряними
сидіннями з контрастною прострочкою Sulphur, проєкційним дисплеєм і панорамним дахом.
Завдяки близькому до концепт-карів дизайну, бездоганному цифровому інтерфейсу, широкому діапазону повністю електрифікованих силових агрегатів і динамічним характеристикам водіння новий Toyota C-HR має усі шанси зберегти своє реноме культової моделі та привабити нових клієнтів, зміцнюючи позиції бренда Toyota в Європі.